słoneczna sobota




Słoneczna sobota by Dawid Markoff

Słoneczna sobota… to znak, że brakuje mi już pomysłów na nazywanie tych ‚codziennych’ wpisów. Serio, zaczynam już wpisywać tu straszne pierdoły. Faktem jest to, że połaziliśmy po Żoliborzu, a potem nad Wisłą. I to było bardzo spoko.

Słoneczna sobota by Dawid Markoff

Słoneczna sobota by Dawid Markoff

Wracam do meczu. To co robią Cavs w drugim spotkaniu półfinałowym z Celtics to jest po prostu egzekucja! Dawno czegoś takiego nie oglądałem…

Acha, dzięki Monika za zdjęcie! Zawodowa poza, od razu widać, że fotograf;)

Dawid Markoff by Monika






skomentuj
kategoria: cyfrowo, różne tagi: , , , ,








serbia i macedonia, dzień 1: warszawa – belgrad




Dobra, czas na relację z Serbii i Macedonii!

* * *

Czwartek.

Co za kolejki do odprawy na lotnisku! O rany. No ale jakoś dajemy radę, teraz pozostaje czekać na samolot. Ten jednak jest opóźniony o 30 minut. Szybki BigMac i wracamy… a tam kolejne opóznienie. Cholera, czy my dziś stąd wylecimy?! No ale w końcu się udaje, wchodzimy na pokład, startujemy. Za godzinę i 20 minut będziemy w Belgradzie. Za nami jacyś tryglodyci z Polski, ale Pepsi z lodem poprawia humor.

Serbia Macedonia by Dawid Markoff

W Belgradzie ponad 20 stopni! Autobusem A1 jedziemy do mieszkania, w którym mamy nocleg na najbliższe 4 dni. Kierowca to jakiś szaleniec – przez całą drogę gada sam do siebie, gdzieś wskazuje… Ale dojeżdżamy. Mieszkanie jest małe, ale daje rade. W pobliżu mamy sklepy, kafejki, bary… Jest dobrze!

W pobliskim sklepie nie rozumiemy ani słowa. Ale nauczyłem się ‚dziękuję’ po serbsku – po prostu ‚hvala’. Działa, smutna ekspedientka odwzajemnia się uśmiechem. Dziś już nie mamy ochoty na nic więcej, jak herbata i ciastka. I serbskie kanały muzyczne!






skomentuj
kategoria: iphonografia, wyprawy tagi: , , , ,








akademia fotografii




W Akademii Fotografii wykładam już chyba z 4 lata, kawał czasu. Tym bardziej fajnie, że znalazłem się na podstronie wykładowców na nowej wersji strony! Najlepsza szkoła fotograficzna w Polsce, bez dwóch zdań. Wpadajcie na zajęcia (studia, kursy…).

Dawid Markoff Akademia Fotografii

Strona:
akademiafotografii/warszawa/dawid-markoff






skomentuj
kategoria: pierdupierdu tagi: ,








wróciłem. ach, cóż to była za wyprawa!




Dawid Markoff Bałkany

Wróciłem! Ach, cóż to była za wyprawa. Co najważniejsze, zmieniły nam się w połowie plany. Chcieliśmy jechać do Bośni i Hercegowiny, a pojechaliśmy do Macedonii. I to był dobry wybór! Macedonia, a zwłaszcza stolica, to istny stan umysłu. Nie do opisania bez zdjęć… Od jutra powoli zabieram się za te wykonane X100S.

Na koniec duży serwis ze stolicy Macedonii, który napisał o mojej wyprawie do Skopje! Nie wiem czy coś z tego zrozumiecie, ale piszę tam o sobie, o wrażeniach z pobytu, o tym co mi się podoba, a co nie…

Dawid Markoff Skopjeinfo.mk

Skopjeinfo.mk: Давид од Полска раскажува: Скопје е град на убави градби, силно сонце и сообраќајна некултура→






skomentuj
kategoria: iphonografia, pierdupierdu tagi: , , , , , , ,








niebo




Dzieje się tak dużo, a będzie się dziać jeszcze więcej… Momentami nie pamiętam nawet własnego imienia. Ale lubię to! Bardzo.

NIEBO by Dawid Markoff

NIEBO, uwielbiam to miejsce! Bardzo fajny klimat. Wychodzę z PKiN, a tam istny ostrzał. Nie wiem nawet z jakiej okazji… Klasycznie już selfie w pałacowej windzie. Dziewczyny z Mango Models były super, Julia dopisała info o swoje imienniczce „Julia jest fajna, można ją brać!”. No i wspomniane dziewczyny i zdjęcia, które robiłem tym razem we wnętrzach Akademii Fotografii. Wkrótce publikacja. Dobry mandarynkowy sok i obróbka moich zdjęć dla Rimmela. Ostatnio mam istną fazę na NBA – oglądam nałogowo. Wkłady do Instaxa gotowe, zapowiada się polaroidowa wiosna. Na koniec trochę zdjęć z sesji dla Rimmela w klubie NIEBO. Super dziewczyny, super klimat!

Podsumowanie by Dawid Markoff

U mnie ostatnio Dzień Świstaka – cały czas ta sama winda.

Dawid Markoff

Za tydzień będę już daleko na południu Europy:)






skomentuj
kategoria: iphonografia, różne tagi: , , , , , , ,








menu




informacje
wyprawy na wschód




najnowsze wpisy







kategorie







archiwum bloga










moje rzeczy




portfolio fotograficzne
grey - fotografia czarno biała
albumy fotograficzne
instagram/emefef
instagram/markoffingrey
facebook










Berry, Karolina i Zuza, czyli trzy wspaniałe dziewczyny Rimmela! Zobacz→









Tym razem wyprawa na południe Europy. Jednak pod względem klimatu to wciąż typowo wschodni wyjazd! Zobacz i przeczytaj relację→









Moje sesje zdjęciowe i ich opisy, które ukazały się w magazynie Digital Camera Polska. Zobacz→










"Do not disturb", czyli domowe polaroidy z Idalią w magazynie Hiro! Zobacz→










Moje ulubione Powiśle i fajny spacer z Agatą, podczas którego zrobiliśmy trochę zdjęć. Zobacz zdjęcia→










Spoty sponsorskie dla DaWandy, do których wykonałem zdjęcia. Można je było obejrzeć w pełnej krasie m.in. w TVN i Comedy Central. Obejrzyj→










Tauron Nowa Muzyka to festiwal mniejszy, niż Open'er... Nie oznacza to jednal, że gorszy! O nie, nie! Tauron po prostu wymiata. Zobacz moje zdjęcia wykonane dla H&M w najlepszej scenie na całym festiwalu! Zobacz zdjęcia→









Fajnie ubrani ludzie, fajna strefa, fajny festiwal i wolna ręka od H&M co do samych zdjęć. Postanowiłem więc, że zrobię to po swojemu - zwłaszcza zdjęcia wieczorne. Zobacz zdjęcia→









Spędziłem dwa niesamowite tygodnie w Gruzji! Zielona stolica, chłodny Kaukaz, nie odwiedzana przez turystów Cziatura i bardzo upalne Batumi...Zobacz i przeczytaj relację→





© Dawid Markoff
Wszelkie prawa zastrzeżone
2006/17